Tuesday, January 15, 2013

Cronica concert Death Morozz Action IX

Un final de week-end in compania celor mai de vaza trupe de muzica grea, de asta au avut parte iubitorii de muzica extrema din Moldova la cea de-a IX-a editie a festivalului Death Morozz Action.
    Din pacate sau din fericire (nu stiu), am intarziat la concert aproximativ o ora de aceea n-am reusit sa vad prestatia celor din trupa Alive. Cand am ajuns la concert cei de la Infected Rain au incins publicul si daca acum 1-2 ani cand i-am vazut live ultima data nu percepeam eu muzica lor, de data aceasta mi s-a parut mult mai inchegata muzica lor. Au evoluat si fac muzica de calitate, asta la sigur.
    Una din cele mai mari asteptari ale serii a fost trupa Abnormyndeffect care dupa modificarile din line-up si dupa o asteptare de aprox jumatate de an au revenit pe scena si au rupt creierii iubitorilor de muzica extrema. Noii vocalisti s-au descurcat bine, in special il mentionez pe Nicu, foarte bravo, am increderea ca pe viitor vor evolua ambii si cu ceva munca vor sparge timpane. De partea intrumentala nici nu mai zic, m-a rupt in bucati pur si simplu. Baietii ne-au incantat atat cu piese de pe primul album ca Inside nowhere, 723, Mind destructive species etc cat si piese de pe noul album ca “In noapte”, “Om pur instinct”. Noul album se numeste “Curtea Suprema” si va fi lansat in primavara. Pana atunci trupa va sustine cateva concerte in Ukraina, posibil si in Romania, daca aveti ocazia mergeti sa-i vedeti.
    Concertul a fost incheiat de trupa Aeon of Death care in seara zilei de duminica a lansat primul lor album numit “Reborn” pe care multi deja au reusit sa-l asculte cred si primul lor videoclip la piesa “Wake Up” pe care am avut ocazia sa-l privim in premiera la concert. Pot zice ca a fost o lansare pe cinste din toate punctele de vedere. Au cantat foarte bine baietii, au interactionat cu publicul, a fost mare nebunie. Clipul mi-a placut mult, e si original dar si piesa e buna rau…
Am constatat o foarte buna prezenta a publicului la concert, de la mic la mare s-au distrat toti, s-a dansat, nu au lipsit mosh pit-ul, circle pit-ul, stage diving-ul. Un punct forte al organizarii concertului a fost sunetul de-o calitate foarte buna asa ca aduc mari multumiri organizatorului!